esmaspäev, juuli 12, 2010

aa, ja silver on eriline

i'm feeling very blocked. like literally.

aga seda et. et et. et jah. ma tegin uue blogi, aga see on külastajatele suletud veel. veel. ma tegin uue msni ka. ja uuendasin arvuti igatpidi ära. ma ostsin uue telefoni. ma võtan varsti uue numbri ka. loodetavasti saan kohevarsti uue soengu. nädala pärast olen autotu, see on... noh tegelikult mitte nii väga uus asi, aga kurb. väga kurb. niiet tuleb sõita, tuleb kihutada, tuleb bensiini raisata. tuleb kertu maja kõrval või surnuaia parklas autos passida ja raamatut lugeda või tuleviku üle heietada. tuleb kokat istme peale ajada... ei seda ei taha tegelt, seda ma tegin juba ükskord. polnud kõige targem tegu. tuleb, tuleb... tuleb teha veel asju. käia kohtades. rääkida inimestega. naerda, nutta. olla niisama. päevitada pole vaja, seega see jääb ära. tuleb õhtuti poistega ujumas käia, sest tüdrukud niikuinii ei tule. ja nad tavaliselt kiljuvad kui neid veega pritsida - that's all i'm gonna say. weird creatures. ning tahaks veel ühe korra teha seda, mida ma kaks postitust tagasi vältisin.

see on üks komplikatsioone täis draama. surnud ring. ümbernurga jutud ja salasosin. ja mul on kõrini, seega mängige ilma minuta. there was never any blogbattle between us.

0 mõtisklus(t):