laupäev, juuli 24, 2010

ühe asja lõpp on millegi uue algus

nonii, selleks ajaks kui te seda postitust loete, olen ma ilmselt juba lennuki peal. või siis juba inglismaal. kes teab. ja nii ongi.
teate, praegu on isegi natukene kurb. nii mitmelgi põhjusel, ega tänane päev muidu ka tore ei olnud. palju kallistusi ja pisaraid, kuigi mitte sellepärast, et ma lahkun.
igatahes, ma ei tea, kuna ma tagasi tulen. äkki kuu aja pärast, kui kõik läheb hullemini kui sitasti, võibolla jõulude ajal, äkki uuel aastal, ei oska lubada. mis ma muud ikka öelda oskan, kõigiga sai juba ära räägitud, hüvasti jäetud. et olge tublid ja ärge pahandust tehke ja sillu - ära unusta mu raamat ära viia, eks! aga okei, selle blogiga on siis nüüd lõpp. uus elu, uus algus, uus blogi:
http://short-estonian.blogspot.com/

aa, ja ema asendab mind koeraga... lahe. mina lähen minema ja ta võtab omale kuldse retriiveri.

ma paneks siia närtsinud roosi ikooni, aga ma ei oska. seega. kurat, mul on nii kahju, et see juhtus temaga. puhka rahus, mihkel

6 mõtisklus(t):

Anonüümne ütles ...

Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

led lights ütles ...

nice posting keep blogging,

Anonüümne ütles ...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog...



Cheap Flights to Adelaide
Flights to Adelaide
Adelaide Flights

RealExams ütles ...

nice blog post i really enjoyed to read this and Please feel free to take a look at my blog.thanks

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.