laupäev, juuli 17, 2010

piinakamber

okei, ma olen tavaliselt filmide suhtes suhteliselt tolerantne, aga alvin and the chipmunks - me oleme seda 27 minutit ära vaadanud ja ma tahaks enesetappu teha. sillu keeldub seda kinni ka panemast. mingid nõmedate piiksuvate häältega "koopaoravad" (okei, kes kurat need koopaoravad veel olema peaksid? ei ole olemas sellist asja nagu koopaorav, need on vöötoravad. kuradi tõlkijad, saage juba ükskord aru kuidas sõnaraamatut kasutada tuleb) kes hakkavad laulma. LAULMA. oravad LAULAVAD. see on üks rõvedamaid asju, mida ma kuulnud olen. this is officially torture

edit: 62 minutit. ma tahan kellelegi peksa anda

1 mõtisklus(t):

Anonüümne ütles ...

.
t-shirts etc. by this label Franklin Marshall are thought to be very comfortable. Abercrombie Fitch clothing is deemed as a performer in their clothing line. the north face outlet The clothes and accessories from Abercrombie Fitch clothing focus urbanity and lifestyleMoncler Jackets couture.